Klick klick



Det här klickade jag hem från Jimmy Choo!
Blev kär i skorna när jag såg hur snygga dem var på modellen, men är dock lite orolig att min häl kommer typ vingla, brukar oftast ha instängda skor eller vad det nu heter. Det var så roligt, var på fest i fredags så jag satte mig vid en data efter tolv och kollade om kollektionen hade släppts. Men nej kl 10 öppnar det. Efter 4 timmars sömn ringer min mobil! Dags att slå på datorn och klicka hem skorna! Helt död sätter jag mid vid datan, jag kommer inte in på HM!!! Jag fick panik, försökte och försökte. Efter 20 min kom jag in! Visste vad jag skulle ha så det gick ganska fort. Om några veckor blir detta mitt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0