09-10-9

Vad tyckte ni om Idol? Var det bara jag som störde mig på dansarna? Haha ett skämt ju. Ja dog ju, och de hade ju samma kläder på nästan varje nummer. Man såg en tjej som hade samma klänning två gånger. Haha det var så sämst! Vill dom härma Melodifestivalen eller vadå? Come on! Haha. Tove oh hennes röst, gillar henne!



Lägger upp en bild från Bosnien i sommras. Älskar den här bilden men vet ej varför. Jag i lila. Bröllopet var grymt, 40 grader ute och dansa jugge dans. Man svettades som att man hade sprungit ett maratonlopp! Solen stekte sönder än och klänningen började glida ner så hela dan fick man fippla med den, det hatar jag med axelbandslösa klänningar! Efter första jugge dansen såg jag ut som en paprika i ansiktet! Jag menar allvar. Det gick bort efter ca 2 timmar. Jag var knallröd. Bröllopet var grymt, 600 pers i en bakgård. Bosnian style. Riktigt kul var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0