091002

God morgon!

Nu sitter jag här med en kopp kaffe och påse chips! Hur går det till haha? Ja det undrar jag också ibalnd. Mina matvanor har blivit lite knäppa den senaste tiden.

Idag har jag sovmorgon men tror ni inte att mobilen ringer och väcker mig? Så typiskt att nån ringer en timme innan jag ska vakna. Plus så var det Gonzalo. Jag var helt klar vaken. Bara att gå upp.

Idag kommer jag till skolan runt 12, har lite ärenden att göra innan. Slutar 15.35 kill me! Har idrott som sista lektionen och vi ska ha konditionstest! Jag har den sämsta konditionen ever! Plus att jag har inte vait med på en enda idrotts lektion, hatar idrott. Men idag måste jag vara med pga av min frånvaro blankett.

Gonzalo kommer idag halv 5, ska bli myys har saknat honom super mycket.
Nu måste ja fixa lite här hemma och fixa mig, vi hörs senare.

/Jasmina

                                      Jak&Jil


Kommentarer
Postat av: Andrea

Visst är de, alla plagg och de lårhöga stövlarna kommer från Topshops hemsida! Det är ett hett tips eftersom plaggen där är billigare än i Stockholm :) Exempelvis kostar stövlarna på hemsidan 100 pund men i Sthlm 1700... Plus att du får 10 % studentrabbat :)Riktigt heta skor på bilden också.. mmm

2009-10-02 @ 19:09:15
URL: http://andreajay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0