091011


Snygga tishor från melba.se Älskar den första tishan, så min stil! Oversize tisha jeans, smycken och converse.

Idag är det söndag. Idag händer det inte så mycket, ska förbi mormor snart sedan åker jag hem till V-ås. Ska bli skönt och komma hem. Var det någon som såg Sverige - Danmark? Asså kom igen Sverige. Haha det var ju så roligt och höra farsan gapa och diskutera med sig själv när Sverige förlorade. Haha.

Saknar min älskling jätte mycket, han ringde mig igår på kvällen innan jag somna och sa världens finaste grejer. Saknar honom så mycket att det gör ont. Idag är det den 11 oktober, för exakt 10 månader sen träffades vi. Kan berätta historan om hur det blev vi två när jag kommer hem.
/ Jasmina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0