2MÅNADER

Om exakt två månader är det dags för La Noche! Jag har blivit äkta La Noche nörd, fråga Gonzalo bara. För er som inte vet så är La Noche en grupp från Chile som är kända som tusan där. Jag kommer nog vara den enda juggen som kan alla låtar, hihi. Det kommer bli värsta upplevelsen, redan nu planerar vi med hotell för/efter festen. En fest jag aldrig kommer glömma! Festa med alla sköna människor från Nrkp. Redan för två - tre veckor sen beställde jag en klänning till konserten, den kommer om någon vecka. Så typiskt mig mig att jag ska hitta en klänning direkt. Är lite små nervös att den ej passar håller tummarna! Snacka om att jag längtar.


Med denna klänning ska jag äga dansgolvet
Nu på min inköps lista:
Ett par feta klackar!


Ett smakprov. Lyssna, så sköön låt kan inte sluta lyssna!

Kommentarer
Postat av: shopalicious

Du kommer bli snyggast på festen!

2009-10-20 @ 15:33:33
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0