Dagens ..



Jag som liten, med fetaste gluggen (glöggen) ? Som nu är borta wuuhuu.
Var så sööt. Mycket sötare än Gonzalo, eller hur älskling?

Dagens humör: Riktig flum humör
Dagens borde: plugga
Dagens frisyr: Boll
Dagens klädsel: Svart fodral + grå oversize tröja+ strumpbyxor + converse + smycken
Dagens planer: Dusha och prata med min älskling
Dagens materiella vill ha: Sourcreame med Holiday dipp
Dagens längtan: Myspys med Gonzalo
Dagens fundering: Vad jag har och göra de senaste veckorna
Dagens beroende: Mat + Gonzalo
Dagens tråkigaste: italienska lektionen + engelska lektionen
Dagens personer: Gonzalo och mamma
Dagens roliga: En grej Gonzalo berätta i morse
Dagens låt: La Noches alla låtar!


Kommentarer
Postat av: Gonzalo

hahah älskling jag var sötast jag var ju tjockis:D:D:D:D:D<333 love you(K)(L)

2009-10-22 @ 13:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0