GOD NATT

Nu ska jag strax gå och lägga mig, ska krypa ner i soffan med täcke och kudde och prata med Gonzalo. Mamma kom på att jag skolka idag. Mina nycklar låg i köket och det gjorde dom igår med på samma ställe! Gjorde lite bort mig där! Så som hennes lilla straff får ja inte åka till Nrkp, hon tjatar non-stop om hur skolan är viktig. I sitt liv får man höra det tusenmiljoner gånger av päronen! Men jag är bra på att smöra så det blir nog bra till slut. Sen så hade min hemspråks lärare ringt, jag orkade inte bara svara och mamma var ej hemma. Har ju inte gått på en enda lektion. Har panik att han ringer imorgon när mamma är ledig eller något. Då är jag körd som sagt! Jobbigt läge. Men men, tjatade sönder om att få sluta på hemspråket. Om jag visa att jag pluggar så blir det bye bye hemspråk. Wuuhuu nu ska jag plugga arslet av mig.
Nu blir det soffan för mig och telefon med baby
God natt


Snygg väst från chicy.se
Me like, tycker väldigt mycket om chicy för varenda kotte har inte kläder där ifrån som många andra har från t ex gina, hm osv. Tycker det är så tråkigt när alla har samma! Men prisklassen är lite dyr. Men om man hittat något man verkligen vill ha som jag gjorde med klänninger lite längre ner så klicka hem!!!


Kommentarer
Postat av: Shopalicious

Jag med, den är så fin! Denna västen är med riktigt läcker. Hela hennes outfit är stencool rakt igenom (:

2009-10-13 @ 08:33:46
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0