I am home

Nu är jag tillbaka från skolan blev en lång dag idag till kl 4. Riktigt segt med den sista lektion natuur bläää! Prov om 3 veckor kuul. Gick en stund på stan efter hitta massa fint, hitta mina skor från Scorett! Jag dog, skiter i Jimmy Choo skorna ja blev förälskad. Kan visa en bild lite senare.
Nu pratar jag med min Honeybunny. Pratar lite om en Hallowen fest vi ska på. Ja ba jag ska vara CATWOMEN! Gonzalo ba Driveruu haha:D Kom på att när jag var i Turkiet ville jag gärna ha en magdans klänning tror ni inte att jag köpte en eller haha? Har en ljusblå hemma, jätte fin är den. Men ofta ja ska komma som en magdansör haha? Då kommer dom säkert förvänta sig att ja ska visa lite moves haha!? Nej då vi får se vad det blir. Nu ska jag prata vidare med Gonzalo.
Se yaa

Lyssna och njuuut


Kommentarer
Postat av: Shopalicious

LOVE IT!!!

2009-10-13 @ 19:43:31
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0