I just wanna be with my honeybunny

Asså hos farsan sover jag aldrig ut! Fattar inte vad det är, imorse vaknade jag halv 6. HALV 6!!!! Broshan vakna och tappa någon leksak skrämmde skiten ur mig, somna två timmar senare. Sen blev jag väckt av telefonen halv 10 så typiskt!! Ha pluggat lite känner mig duktig. Läst samhäll men inget kom in i min lilla hjärna, hade massa annat jag tänkte på. Idag förhoppningsvis åker jag till min honeybunny. Väntar bara på farsan som slutar strax från jobbet sen käka sen drar jag!!! Har saknat min säng haha plus att mina kläder från Hm har kommit och mamma ska hämta ut dom. Ska äntligen få prova klänningen till La noche, om den inte passar så dör jag! Massa annat snyggt kommer också. Sen tar jag väl halv 8 tåget till min älskling, kommer komma väldigt sent men det gör nog inget. Sen imorgon fira Gonzalos syster som fyller 7:)
LATER


Kommentarer
Postat av: Mia

Har du inget bättre på den där lila klänningen så man ser den bättre? :) den e så fin!

2009-10-27 @ 15:37:07
Postat av: moa.

sv : jag sitter '& tittar på Ugly Betty .<3

2009-10-27 @ 20:11:46
URL: http://moaekvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0