I Nrkp

Halloj! What's up?
Har inte haft tid och blogga så mycket, men nu slänger jag in ett inlägg! Hänt mycket under de seaste dagarna. Kom i måndags kväll, igår gick vi på stan, ett läppstift fick följa med mig hem. Kan visa imorgon. Leta efter ett kedje halsband men jag hittar inte den rätta som jag vill ha, så typiskt. Hitta inte en kuvertväska som jag ville ha heller, blev så sur igår. Åkte till Hageby centrum med Gonzalo och Annaly, fixade nagelförlängning för 250 kr! Var ett extra pris. Några kineser hade öppnat, haha plus en kille gjorde på mig. Tog en halvtimme kan ni tänka er! Om tre veckor ska jag komma tillbaka och fylla på. Efter det gick vi till Juan och Emelie och käka tacos och körde charader i flera timmar skit kul, sov över där också. Idag har jag och Gonzalo bara myst och haft en filmdag!
Vi hörs imorgon!
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0