Lång dag



När jag ser den här bilden vill jag bara ha sommar! Idag var det bara 2 grader ute när jag skulle cykla till skolan. 2 grader!!!! Fatta vad kallt. Känns som vinter, bara att det fattas snö. Usch vill inte ens tänka på snön. Blää

Förlåt för den dåliga uppdateringen, har inte hunnit sätta mig vid datorn.
Var i skolan till kl 1 sen träffade jag Mandy och gick runt med henne på stan. Hon köpte ett par skor av mig. När jag kom hem fixade jag mig och käkade sen till stan igen. Idag var det något speciellt i stan. Stan var öppen till kl 21.00. Tog en dagens med mobilen men jag fattar inte hur jag ska lägga in den. Jag måste ju vara trög! Ska be Gonzalo hjälpa mig imorgon när han kommer. Oh vad jag har saknat honom. Då lägger jag in den.

Hitta lite ringar och ett vitt linne, det kan jag visa imorgon.
Hinner inte skriva så mycket mer, men jag hoppas att ni har haft en bra dag :)
Nu ska jag ta bort handduken från mitt hår och kamma igenom det sen krypa ner i soffan och äta chips.
Asså jag har någonting för chips, fråga mig inte hur många gånger jag har käkat chips den här veckan.

Sov gott , natti
/Jasmina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0