Min dag ..

Segaste dagen på länge länge, usch!
Med min feta päls tog jag bussen. Mötte upp Emma åkte till skolan. Började med samhäll bläää. Skolan har inga element kallt som tusan fast du har på dig tjocktröjor! Blev två timmars film på svenskan. Gjorde ont som tusan i ryggen. Jävla stolar! Där efter natur med en film där med. Jag ville avlida. Slutade fyra blev en promenix hem och telefon med Gonzalo. Käka upp en stor fet tallrik med spagetti och köttfärssås. Mätt som tusan är jag. Men redan nu har jag mumsat i mig massa kakor.
Vill bara sova i flera dagar, vill bli sjuk! Skolan är pain in the ass just nu. Tre prov efter lovet, TRE!! Har aldrig haft så mycket plugg i livet som jag har nu. Skönt att det är lov om tre dagar. Lovet är efterlängtat. Men plugg kommer det bli, måste klara allt nu!



Massa kärlek till dig älskling
Saknar dig som tusan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0