Ny start

Nu känner jag att jag skulle vilja börja om på nytt, allt känns så fel just nu. Västerås blivit tråkigt, Köping ännu värre. Falska människor här och där, skolan går dåligt. Ja asså jag vet inte skulle vilja flytta till en ny stad börja om på nytt på något sätt, ny skola, nytt folk. Komma bort från Västmanland helt och hållet. Ta igen allt och bli mycket bättre på allt! Allt känns så piss nu att jag inte orkar sköta skolan som jag ska. Men det här med skolan flyter väl på? Försöker iallafall. Jag skulle nog vilja flytta till Norkan, alla tror säkert bara för att Gonzalo bor där. Ja det med men jag är förälskad i den staden. Träffat underbara människor i Nrkp. Skulle nog vilja flytta dit efter gymnasiet och plugga. Bo tillsammans med Gonzalo. Känns som att jag inte tillhör Västerås eller jag vet inte har massa tankar om livet. Vill bara flytta och börja om på nytt, komma bort från allt som känns jobbigt. Men just nu är det ingen ide och tjata på mamma att jag vill bort från Västerås, vi stannar kvar. Men efter gymnasiet blir det nog bye bye Västerås. Kan väl hålla ut i tre år till. Gud vet vad som händer under dessa år..
Får hoppas på någonting bra.


Kommentarer
Postat av: Jasminas älsklings Gordiiis:D:D:D:D:D

älskling te amo amo amo amo dufår komma och bo hos mig nu:D:D:D:D:D<3333 TE AMO

2009-10-24 @ 20:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0