Rubrik?

Har ingen aning vad jag ska skriva som rubrik! Men iallfall sitter här vid datorn och kollar på Sverige matchen. Farsan sitter och gapar på spelarna hela tiden, som att spelarna hör honom! Haha typiskt män att sitta och skrika åt matchen! Har jag inte rätt? Man ba aloo tare lungt. Idag har det varit en seg dag, kollat mycket på tv. Sen kom min kusin förbi med hennes boy. Kollade också på ett bröllop från Bosnien. Ni vet den bilden jag la in här om dan? Ja precis dvden från bröllopt, tycker det är så pinsamt att se sig själv haha! Jag älskar bröllop är så på bra humör, dansar non stop! När det gäller jugge dans så är jag den första på dansgolvet och ska leda! Varit förbi min mormor och morfar en stund idag med.
Hörs senare
/Jasmina

Hitta en bild från förra året i november när min kompis Laura hade en stor fet 18 års fest! Det var riktigt kul.
Laura,Alexandra,?,Imnet och jag.

Här hos farsan har jag inte så mycket bilder och collage som jag hr gjort, blir mer av det imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0