090922

Godmorgon!

Nu sitter jag här med ett glas kaffe och macka. Surfar runt litet på nätet och checkar in fb.

Idag blir det en lång dag för min del. Börjar 9.50 slutar 16.00. I't sucks. Sen blir det hemspråk direkt efter fast vet dock inte om jag ska gå på den haha skolkar alltid från den. Så tråkigt!!! Sen kl 6 ska jag klippa mig. Skulle ju klippa mig för två veckor sen men då upptäckte frisörskan att jag hade löss! Jag löss:O och jag har ju aldrig haft det. Men idag får vi hoppas på att jag får klippa mig. Har ju fått super långt hår, typ på brösten är mitt hår. Men idag ska allting bort! ska klippa mig kort, okej inte så långt nu tänker ni Rihanna kort eller Posh kosr men nej nej. Ska klippa mig så håret är precis över axlarna sen färga det till mrökbrunt. Hoppas det bli nice!

Nu ska jag käka upp min frukost och börja fixa mig lite smått. Men vänta! Igår fick jag reda på en BRA nyhet!! Gonzalo skicka sms ring snabbt jag trodde det hade hänt någnting ja ba va är det:O
Han ba: Vi ska på konsert, vi ska på konsert, vi ska på konsert
Jag: Vadå konsert?
Han: LA NOCHE KOMMER I DECEMBER
Jag: NEEEEJ DU DRIVER
Han: NEJ:D
Jag: Oh va roligt, men shit vad ska jag ha på mig?
Han HAHAHAHA

För er som inte vet är La noche en känd grupp från Chile. Jag älskar låtarna och är jugge haha. Älskar speciellt en den heter Mal amor, tyvärr så hittar jag inte den på youtube. Det ska bli grymt kul. Jag kommer vara den juggen som är på en Chile konsert som kan alla låtar haha!
Här får ni ett smakprov!

/ ses ikväll , Jasmina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0