090930

God morgon, nu sitter jag här framför datan och skriver lite snabbt.
Jag började för 7 minuter sen, skrev nyss mail till lärarna från mammas mail att jag har tandläkare. Haha jag är ju sämst, största skolkaren också. Så måste skybda mig börjar om en timme.

Idag är det 8 månader mellan mig och Gonzalo. Det har gått så fort. Men det är dom 8 bästa månaderna någonsin. Gonzalo var så söt igår, jag ligger i soffan typ halv sover sen så ringer hemtelefonen runt 12 och min första tanke var: Vem är det som ringer så här sent? Och när jag svara så var det Gonzalo som sa: Grattis på 8 månadersdagen ja ba åååå. Så söt.

Skulle ta en dagens men jag hinner inte oh det gör jag ju aldrig men jag lovar när jag kommer tillbaka från skolan, då ska jag ta en!

Ha en bra dag, hörs sen!

/Jasmina


Grym tisha från Monki, kommer in om någon månad i butikerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0