BACKFROMSCHOOL

Nu är jag tillbaka från skolan, det första jag såg när jag kom hem var ett brev där det stog Målsman för Jasmina Ljubijankic. Min tanke var - Oh shit vad är det nu? Jag öppnade och det var frånvaroblanketten. Gissa hur mkt jag har? Jag har 30 timmar, asså 30 timmar!!! Helt sjukt, imorgon ska jag ta ett prat med min mentor om några ogiltiga frånvaron. Blanketten ligger under sängen så att mamma inte ska se haha, hon skulle hänga mig!

Min kamera har gått sönder! Helt oroligt att allt ska hända mig den senaste tiden! Så det blir ingen dagens idag, buuhu. Måste se till och fixa den.

Ne hörreni nu ska jag lyfta mitt lilla ass och gå till ica och köpa chips och dipp, och en mode tidning är jag sugen efter. Hmm vilken ska vi ta? Sofis mode, Glamour, Modette, elr någon annan?

/Jasmina

Dessa snyggingar från HM, me like. - 299 kr
Ett kap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0