För seg

Hej! Eller ska nog säga god morgon. Däcka på soffan sen ringer telefonen och det är kära mormor som ringer. Jag som sov så skön!

Dagen har varit rätt seg, mötte upp Emma i morse och gick till skolan. Första lektionen var matte, och våran matte lärare han är ju bara för rolig. När han går igenom någonting på tavlan så gör han någonting konstigt med munnen hela tiden, typ massa klick ljud. Och jag dog ju haha typiskt mig, jag garvar åt allt. Menar verkligen det. Hade prov i engelska med och et gick faktiskt bra, nu får jag hålla tummarna på ett VG, sist i engelska så gick det inte så bra.

Ja och igår skulle ju jag klippa mig, men jävla löss!!! Frisörskan sa till mig:
Hon: Ska vi vänta en till vecka? (jag har väntat två veckor!)
Jag: Men kan du inte kolla igenom mitt hår? tror jag inte har så mycket kvar(A).
Hon: Nej du har ju inte bara lite. Oh där finns det ett stort ägg.
Jag: (mina tanka) Oh nej
Hon: Jag bokar in dig på torsdag kl 4 blir det bra?
Jag: Det blir perfekt.

Så imorgon gäller det!
Nu ska jag äta lite food, sen idol.

/Jasmina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0