I am back!

Nu är jag tillbaka från en underbar helg:) Blev en mycket spännande helg.

I fredags var vi på förfest hos Gonzalos kusin Carolina. Jag och Gonzalo skulle inte ut eftersom ja inte är 18, blir ju bara 16 imorgon. Sen Gonzalo hållde på och krångla om att han ska dit och sen nej jag ska inte. För Gonzalo skulle ju sjunga. Sen säger Gonzalos morbror jag fixar in dig, ja ba jag vet att du kan men det är gonzalo som krånglar. Sen Gonzalo pratade med han som ordnade hela festen och sa att han fixar in mig och ni kan ju tänka er mig, ja ba oh okej:D:D:D Leendet var uppe vid öronen.

Sen kom Dj Mendez de fleste vet väl vem det är? Och jag älskade hans låtar när jag var liten(A) ja ba heeeej haha. Sen när vi skulle gå vidare till Palace så var det jag, gonzalo, juan (Gonzalos morbror) och Mendez. Sen vi går bara in utan att vakterna säger någonting ja ba shit:O haha värsta grejen för mig typ:D inners inne jag ba: JAG KOM IN!!!!!! Sen Thereza säger mitt i entren: Så du kom in? Högt som fan jag och gonzalo ba: Shhhhhh haha:D

Kvällen var helt underbar längtar tills jag blir 18, wuuhuu.

Hör av mig lite senare, nu ska jag äta pannkakor.
Later/Jasmina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0