Ikväll!

Ikväll på MTV.com är det premiär för de nya säsongerna i The Hills och The City. Mycket spännande! Lauren är ju inte med längre i The hills, det tycker jag är synd. Men nu är ju Kristen eller vad hon nu än heter med i The Hills. Usch på henne. Det är väl inte bara jag som tycker illa om Spencer? Ibland förstår jag mig inte på honom.

The City har jag längtat till enormt mycket, ska bli så spännande och se hur det går för Whitney och hur det gick med Jay. Olivia är ju som vanlig, Bitch! Haha tycker inte om henne så mycket. Ser också att det är nya casts i The city. Ska bli spännande. Ikväll gäller det. Mtv.com 

/Jasmina


Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag älskar The City och Olivia , så jäkla bra

2009-10-02 @ 00:36:54
URL: http://andreajay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0