Min dag 29 SEPTEMBER

Dagen började med en skön promenad till skolan, mötte upp Emma och CC. Kom till skolan alla gratta mig och sjöng i klassrummet. Efter skolan skulle vi alla tjejer gå och käka Spicy Hot och alla var tvungna att gå på toaletten och jag var dödshungrig ville hänga dom. Sen så gick vi alla till stan och käka.

Ätit klart sitter och pratar och har roligt, sen så säger Emma: Vi har något till dig. Jag na neej ni skojar. Sen tog hon fram en stor fet godis påse:D ja ba oohh. för jag tjatar varje dag om att gå och köpa godis haha.

Här har ni lite bilder från dagen.



Me, tee från monki



Min present!



En stor godis påse!
Medans alla sega med att gå på toaletten gick dom och köpte godis till mig.



Alla vi <3
Tack för en undebar dag.

/Jasmina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0