Nu kör vi igen !

Nu har jag bestämt mig för att göra ett nytt försök! Det här med bloggandet har varit så segt, har inte haft tid. Hänt mycket i livet som påverkat mig enormt mycket. Men nu så känns det som att alla pusselbitar är på plats.

Tog bort alla min gamla inlägg, nu kör vi från början!

Ska väl berätta lite om mig själv så ni vet vem jag är!
Jasmina Ljubijankic heter jag, blir 16 bast om åtta dagar! Bor i Västerås med min kära mor. Min mamma är från Serbien och pappa från Bosnien. Mamma kristen pappa muslim, firar ramadan och jul. Dock är jag ingenting. Känner inte för att välja religion. Är nöjd så som jag är. Det är mycket intressant att uppleva båda religionerna, men ibland inte. Går samhällsprogrammet på Carlforsska. Gonzalo är min kära pojkvän, firar åtta månader snart.

Det jag kommer skriva om är nog det som intresserar mig, tips, mode ja allt som ploppar upp i mitt huve. En sak måste ni veta, jag är SKO freak! då menar ja GALEEEN! Skor är det bästa som finns, skorna gör allt till en outfit! Tycker jag iallfall (A). 

Födelsedagen börjar närma sig, och jag önskar mig bara pengar. Har ingenting i garderoben. Ren katastrof! Åker till sthlm med Gonzalo. Vi ska bara spara ihopp lite pengar sen blir det Hello Sthlm! Jag har ju ingen laptop stavning? haha men iallfall, det är högst upp på min lista men tror att det blir en i julklapp. Håll tummarna nu. Tror det skulle gå mycket enklare om man hade en laptop.

Nu har ja delat med mig lite om mig själv, nu får vi se hur det kommer att gå! Enyoj ! a nu vet jag inte om det stavas så haha? men jag tror ni nog förstår.

/ Jasmina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0