Första snön

Idag slutade vi tidigt! Mamma hämta upp mig och vi åkte till Mediamarket, blev kär i den nya Sony Ericsson mobilen. I die! Såklart så försöker jag ju fjäska.
Jasmina: Mamma om jag får VG på matte provet nästa vecka, kan jag få mobilen?
Mamma: Försök inte ens!
Jasmina: Men snälla (A) Blink blink
Mamma: Blinka inte sådär det hjälper inte, om du sköter dig bra i skolan får du en laptop.
Jasmina: OKEJ :D haha

Första snön kom idag, och jag ba neeej. Hatar snö blää. Vill inte gå runt med min feta fula jacka med massa bubblor. Käkade med mamma och hade en riktigt mor & dotter dag.
 Sedan åkte vi runt till möbelaffärer och kolla på soffor sen blev det IKEA. I våras renoverade vi lägenheten, i flera månader har vi varit på jakt efter den perfekta soffan. Nu har vi äntligen hittat den och alla möbler vi vill ha från IKEA. Snart blir det shopping. YEAH. När vi var i EM så medans vi vänta på en gubbe som skulle kolla priset på en soffa satte jag mig i en massage stol! Jag dog så skönt, men nuu känner jag hur jag har skit ont i ryggen! Massage stolen gick på 20 lax! Asså 20 tusenlappar. Vem fan köper en fåtölj som masserar för 20 000? Plus att man får skit ont några timmar efter. Det värker verkligen. Usch. Om jag hade 20 lax skulle jag köpt ett par YSL pumps hihi(A) In my dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0