Är så glad

Idag oh vilken dag, skolan var så seg som vanligt usch ville dö idag! Köpte två maffiga chokladbollar. Har ångest, men det var så fruktansvärt gott. I skolan händer det mycket massa prov och redovsiningar på G. Hur ska jag hinna? Nu måste jag plugga arslet av mig. Det känns som att allt det jobbiga börjar nu?

Har en hemlis haha(A) Idag hemma hittade jag ett HM-presentkort. Fick det för tusen år sedan, men det hade jag helt glömt bort. Fatta vilken tur. Gick till stan och frågade i kassa hur mycket det var kvar, då var det 600 kr. Jag köpte en FET pälsjacka! 800 gick den på hade någa bonus checkar så jag betala en hundring bara! Den är så maffig och stor och skön. Imorgon ska den invigas! Kan visa bild senare.


Dessa vill jag ha!
GIVE ME PLEASE?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0