Christian Louboutin



Denna man gör världens snyggaste, sexigaste, hetaste skor i världen! Jag drömmer om ett par Louboutin. En vacker dag när jag har pengar ska jag inhandla ett par Louboutin till mig. På kändisar, catwalks ja överallt ser vi den röda sulan. Är det någon som vill joina mig och råna en Louboutin affär? Haha. Nej men seriöst, skorna är rena rama dröm skorna. En vacker dag då, ska ett par bli mina eller fler(A)

HOT HOT HOT !



Ser ni bilden ser ni hur höga dessa skor är? Höga som hus! Kollade på Oprah för flera månader sedan då var det ett program om Christian Louboutin, tror ni inte att jag satt helt klistrad framför tven. Jag ville hoppa in i tven och sno alla! Sen så berättade dom om dessa skor på bilden, att visa kändisar ville ha så pass höga eller hur det nu var. Kommer inte riktigt ihåg. Men när jag kollar på bilden så tänker jag mig bara hur fasiken kan man gå i det där?


Kommentarer
Postat av: Maja Svensson

SV: jag skulle kunna hjälpa dig i nästa vecka när jag har tillgång till mitt photoshop :)? om du vill alltså :) för jag tycker det borde du ha ;)

2009-10-10 @ 21:33:33
URL: http://endastmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0