Hos farsan

Nu är jag i Köping hos min käre far. Inte varit här på ett tag. Sitter här framför datan schekar läget på nätet och lyssnar på skön jugge musik. Yeah var ett tag sen man lyssna på jugge.
Den här dagen var nog en av dom jobbigaste dagarna i mitt liv! Väldens mensverk sen idrott. Springa 2 km alltså fem varv. Ja fick värsta andningsattacken under uppvärmings varvet. Tänker för mig själv hur ska jag klara av fem varv? Det gick, man hörde mig på långt håll hur jag andades som en galning, killarna springer förbi. Så typiskt dom. Nu jävlar i april gäller det igen, från och med idag ska jag gå och börja springa ute! Min tid blev 12.31. Nöjd iallafall.

Nu ska jag kolla på lite tv sedan blir det Idol, wuuhu. Min favorit är Tove.

Later!


Top Shop snyggingar


Kommentarer
Postat av: Moa

god damn vilka skor :D

2009-10-09 @ 21:42:45
URL: http://mosw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0