v.48


Dessa skor kommer från Monki, skulle få dom i födelsedags present av Gonzalo förra veckan. När vi kommer till Monki tror ni det finns i min storlek? Nej, bara i 40 och 41 så typiskt. Så jag frågade när dom kommer in. Vecka 48 kommer dom. Värt och vänta? Vi får se. Desaa är ju så snygga! Passar ju till allt, tänker mig bara ett par mörska jeans en tisha lite oversize som är lite instoppad sen en sto fet kofta och massa halsband och ringar. Oh vad snyggt!

Ni får ursäkta mig för den dåliga uppdateringen. Haft det så mys med Gonzalo, den här helgen har vi kommit nämre varandra. Älskar dig.
Kollade på slumdog millionar, om ni inte har sätt den gå till ICA och hyr den nu!

Later!
/Jasmina

Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh vill också ha dom där skorna!

2009-10-05 @ 16:43:15
URL: http://modeflickan.se/LifeofJosefine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0