ZLATAN KNÄCKER FETT!

Just nu sitter jag här framför datan och kollar på matchen. Asså Zlatan är ju bara för grym! Ni såg väl hans mål på typ 30 meter, haha det var så roligt var i köket sen farsan skriker som fan ja ba va fan är det nu? Han ba JASMINAAAAA SPRING ZLATAN GJORDE VÄRSTA MÅLET. Jag sprang till vardagsrummet på 0.1 sekunder!
Målet var riktigt snyggt!
Ni vet vi juggar vet, vi juggar kan;)
Har myst med broshan också käkat glass och därefter popcorne, sen berättade jag en spök historia sen var det hans tur hahah så jobbig! Han satt i 20 min och berättade massa, det blev kapitel 1 katiel 2 osv ja ba aloooo. Haha men söt var han så roligt och kolla på när han ska berätta nått. A och nu blev det mål igen men blev sån där offside eller vad det heter hhihi(A) Gonzalo kommer säkert garva åt mig haha
JAAA NU BLEV DET MÅL IGEN WUUHUUUUU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0